2014. március 3., hétfő

A világ legjobb ajándékai

Sokat gondolkodtam azon, hogy milyen is egy csodálatos ajándék. Sok barátnőm van és mindig nehéz őket meglepnem, általában kikérdezem őket és megveszem amit szeretnének.
Van azonban valaki, egy nagyon kedves barátnőm, talán írócimborámnak is nevezném akitől minden évben könnyfakasztóan szép ajándékokat kapok. Aki tényleg tudja, hogy miket szeretek. Hát én most ezzel a kis bejegyzéssel akartam neki mindent megköszönni, és megmutatni a nagyvilágnak, hogy mire is képes:

Lili és Rob, ha minden igaz :D
Be kell vallanom ez a kedvencem, még akkor is ha apukám szerint a két alak nem éppen táncol....







Ezt a képet pár éve kaptam, máig nem jöttem rá miért is pont ezt rajzolta le. De egyszerűen imádom. Vennék egy kis kastélyt a part közelében és ott éldegélnék....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése