2015. december 27., vasárnap

Kylie Scott - Taktus

Az ébredést Las Vegasban nem éppen így képzelte 
Evelyn Thomas úgy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellette egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott el ide!

Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2015
Besorolás: romantikus, new adult, erotikus
Oldalszám: 384
Sorozat: Stage Dive (1.)
Eredeti cím: Lick
Hogyan jutott el hozzám? Teljes mértékben beleszerettem a borítójába :)



Be kell vallanom, van egy olyan rossz tulajdonságom, miszerint könyvet a borítója alapján veszek meg. Tudom-tudom, vannak köztetek is sokan, akik ilyen rossz szokással élik életük, de milyen sokszor is jártunk úgy, hogy egy gyönyörű külcsín torz belsőt rejtett? Mikor csak azért tartottuk meg az adott borzadályt, mert szemet gyönyörködtető borítója van, netalántán hihetetlenül jó kötést kapott?

Meg fogom ölni ezt a pasit! Lassan és kíméletlenül! A túlárazott tangámmal fojtom meg. Az aztán tényleg ideális halál lenne egy rocksztár számára!


Mikor bejelentettem, hogy el fogom olvasni, SŐT meg is szerzem, egy kedves barátnőm, s egyben olvasótársam jelezte, hogy ő már angolul elolvasta, és inkább hagyjam ki az életemből, mert sokat nem veszítek  vele. El kell mondanom, hogy ezekkel a véleményekkel mindketten igen kemények vagyunk, Isten tudja hány könyvnek fordítottam hátat miatta. Általában nem is bántam meg, hogy hallgattam a tanácsára, de nézzük meg, most vajon egyetértek-e vele….

– Amikor közöltem vele, hogy összeházasodtunk, lehányt – kontrázott rá a férjem.
– Mi van? – Mal hatalmas nevetésben tört ki, még a könnyei is potyogtak. – Komolyan? Basszus, hát ez csodálatos! Ó, öregem, de kár, hogy nem láttam! 
A történelem leggyilkosabbiknak szánt pillantását vetettem Davidre. Ő viszont teljesen érzelemmentesen nézett vissza rám. 
– A padlóra hánytam – pontosítottam. – Nem őt hánytam le. 
– Akkor legalábbis – mondta David. 
– Kérlek, ne hagyjátok abba! – szólalt meg Mal, aki mostanra már fulladozva nevetett. – Ez egyre jobb. 
David azonban nem folytatta. Szerencsére. 
– Most komolyan, fülig szerelmes lettem a feleségedbe, haver! Nagyon király a csaj! Nekem adod?”

Az alapsztori igen egyszerű, Ev és legjobb barátnője elmennek a hétvégére Las Vegasba bulizni, azonban a lány felönt a garatra – nagyon, de nagyon-nagyon durván – és másnap reggel a WC, illetve újdonsült férje mellett ébred. Szerencsétlen lány, hála a nagy adag vodkának, szó szerint SEMMIre se emlékszik az egészből, és újdonsült férje, nem hogy elmesélné neki mi történt, felkapja a vizet és dühöngve elhúzza a csíkot.

Szóval itt vennénk fel a fonalat, és be kell vallanom az első körülbelül 200 oldal tetszett. Egy jól felépített történet volt, amit nagy részben Evelyn vitt a hátán, mert csak róla tudom elképzelni, hogy nem egy érzelmetlen robot. A könyv férfi főszereplője, David volt úgy érzem a könyv egyetlen gyenge pontja. Jól belegondolva, egy teljes mértékben hülye, gyerekes, és teljesen mértékben antiszociális nyomorékot láthatunk benne.

– Elraboltad a csajt? Ez nagyon állat, de teljesen törvénytelen, Davie! 
Azt hiszem, kénytelen leszel visszaadni nekem! – Valaki felemelte a hajamat az arcom elől, és megláttam Malt, aki mellettem guggolt. – Szia, kismenyasszonyka! Hol marad a puszim? 
– Szállj le a feleségemről, pöcsfej! – David felemelte az egyik bakancsos lábát, és finoman, de határozottan arrébb tolta Malt. – Menj, és szerezz magadnak!”

Egyszerűen azok a húzások, amiket megenged magának a könyvben, röhejes… Az ok, amiért elvette Evelynt egyszerűen nevetséges, az azt követő sértődése gyerekes, és a többi, amit nem merek elmondani… egyszerűen anyaszomorító. A könyv utolsó 50-70 oldalán van egy elég komoly konfliktus, ami miatt Evelyn otthagyja a pasit.

– Tisztázzunk akkor valamit! Te tényleg nem emlékszel semmire? 
– Nem – mondtam, és nagyot nyeltem. – Mit csináltunk tegnap éjjel? 
– Összeházasodtunk, baszd meg! – morogta.”

ÉS ÉN TELJES MÉRTÉKBEN EGYETÉRTEK VELE! Az egyetlen, amit nem fogok megbocsátani ennek a csajnak az az, hogy visszament… Ne értsetek félre, David nem olyan szürke ötven árnyalatás faszkalap, egyszerűen egy olyan férfi, akin látszik, hogy az anyja nem nevelte meg, hogy örökké kisgyerek marad… S lássuk be, az ilyen emberek nem tudnak felelősséget vállalni egy párkapcsolatért.

… – Ev, te nem vagy biszex! … 
– A múlt héten még meleg akart lenni. Előtte meg valami zárdát emlegetett. Szerintem ez a mostani állapot azért igazán konstruktív lépés abba az irányba, hogy egyszer majd sikerüljön megbocsátania minden pénisszel megvert személynek, és folytatni tudja az életét ott, ahol abbahagyta.”

A Stage Dive többi tagját elég nehezen tudom magamban megítélni,a z egyedüli, akit megszerettem az Mal volt. Jimmy egy rohadt szemétláda volt, akinek a végén azért elnéztem, hogy egy rohadék, mert a kokós hülye, de legalább a végére megjött a maga esze. Majd meglátjuk, hogy józanon milyen személyiség is… Ami Bent illeti, nem tudok és nem is fogok megbocsátani neki, mert fedezni akarta a rühes testvérét és Davidet. Amit az a kettő tesz, az túltesz mindenen! És még a végén a csajnak áll feljebb (azért hívom csajnak, mert nem ért annyit, hogy megjegyezzem a nevét…)!

…Nem is csoda, hogy manapság olyan sok a válás! A házasság hatalmas szopás volt, a férjek pedig biztosan mind ilyen gyökerek…

Összességében nem akarok több szót elpocsékolni erre a műremekre, mert nem ér annyit, azonban azt elmondanám, hogy David egy szemét, Evelynt kedveltem, és sokkal jobb lett volna a könyv, ha a végén Mallal jön össze.


Ami pedig még megdöbbent, az az, hogy vannak olyan bloggerek, akiket kedvelek és adok a véleményükre, és erre a csodára képesek voltak 5 csillagot adni. Sajnos a nagyobb bloggerek, akiket olvasunk, mostanában átestek a ló túloldalára, a recenzióért képesek olyan művekről is áradozni, amik csúnyán nem érdemlik meg. Ezt csak sajnálni tudom, de sajnos ilyen a világ…

Nem vagyok hajlandó rókázni egy ilyen pasi előtt. 
Megint. 
Mély lélegzetet vett, és az orrcimpái dühösen kitágultak. 
– Nem gondoltam volna, hogy ennyit ittál! Úgy értem… azt persze tudtam, hogy nem vagy színjózan, de… basszus! Most komolyan? Arra sem emlékszel, hogy elmentünk a Venetianbe és gondoláztunk? 
– Gondoláztunk? 
– A rohadt életbe! Ööö… na és az megvan, hogy meghívtál hamburgerezni? Arra emlékszel? 
– Ne haragudj!”

Bármennyire is vágytam egy nagyon jó rocker-hétköznapi lány szerelmi regényre, úgy érzem csak félig kaptam meg. Ne értsetek félre, a könyv első fele nagyon tetszett, azonban a vége hihetetlenül béna lett, s néha úgy érzem túl összekapkodott, mintha az írónő rájött volna, hogy mindjárt túllépi a karakterkeretet. Ezzel nem azt mondom, kedves olvasó, hogy ne olvasd el, sokkal inkább arra kérlek, ne várj csodát!


Értékelésem:
Történet: 5/3
Borító: Nagyon szép, sajnos ezzel húzott be a csőbe….
Ajánlom: igazából azoknak, akik szeretik a zenei együtteseket, és szeretnek velük való romantikus kapcsolatokról olvasni

Figyelmeztetés: a második fele iszonyatos…

Linkek:

Stage Dive sorozat:
A sorozat 4 kötetből áll, s a Stage Dive nevezetű banda tagjainak szerelemre találását írja le. A könyvek és a bennük található párok:
  1. Lick - Taktus (2015) David és Evelyn
  2. Play - (?) Mal és Anne
  3. Lead - (?) Jimmy és Lena
  4. Deep - (?) Ben és Lizzy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése